פרסום ברשת המדיה החברתית

הן נמצאות איתנו רק קצת יותר מעשור, אבל רובנו כבר איננו זוכרים איך חיינו בלעדיהן. הרשתות החברתיות שינו מהיסוד את הצורה בה אנו בונים קשרים, צורכים תוכן וכמובן – משווקים עסקים. היכולת לבנות קהילה סביב מותג, ולשמר מערכת יחסים קרובה עם הלקוחות שלנו והפלטפורמות הנוחות לניהול קמפיין ממומן שהן מאפשרות, הפכו פרסום בפייסבוק או באינסטגרם לאחד מהדברים החמים בתחום השיווק.

סוגי קמפיינים בפייסבוק

פרסום ממומן בפייסבוק עשוי לשרת מגוון צרכים. אלו כמה סוגי קמפיינים בפייסבוק שנמצאים בשימוש הנפוץ ביותר:

יצירת לידים

פלטפורמת הפרסום בפייסבוק מאפשרת ליצור מודעות עם טופס הרשמה מובנה. משמעות הדבר היא שאנו מספקים לגולשים אפשרות להשאיר פרטים מבלי לעזוב כלל את פייסבוק ומתחילים בהתקשרות. במידה נבנה את המודעה שלנו באופן מושך ומניע לפעולה, אנו עשויים לראות תוצאות די מהר.

קידום מכירות ומבצעים

פייסבוק מאפשרת היום להציע הטבות ומבצעים לגולשים במודעות המובנות במערכת הפרסום בפייסבוק. כאשר עושים שימוש בסוג כזה של קמפיין העברה לדף נחיתה למעשה אינה נחוצה ועשויה לחסוך לך בהוצאות ולהניע לקוחות פוטנציאליים לפעולה הרבה יותר בקלות.

שיפור הטראפיק לאתר שלך

אחת המטרות העיקריות לניהול קמפיין ממומן ברשתות החברתיות, הוא למשוך קהלי יעד חדשים אל האתר שלך או אל דפי נחיתה ייעודיים. יצירת תוכן מזמין ומושך יוכל להניע לקוחות חדשים מפייסבוק ללמוד עוד על העסק שלך. כאן במסגרת הקמפיין העברה לדף נחיתה דווקא תשרת אותך ותעודד לקוחות להיכנס לאתר שלך.

סוגי קמפיינים לאינסטגרם

פרסום באינסטגרם הפך בשנים האחרונות לאחד מהאמצעים הנפוצים ביותר. הפוטנציאל הוויראלי האדיר שלה, בנוסף למעורבות הגולשים הגבוהה, הופכים את פלטפורמת הפרסום באינסטגרם לאופטימלית לקידום עסקים. ישנם כמה סוגי קמפיינים לאינסטגרם הנחשבים ליעילים במיוחד.

שיווק ישיר

כיום ניתן לתייג פריטים המופיעים בתמונות אינסטגרם. לחיצה על התיוג תשלח את הגולש היישר אל דף רכישה. מסע הלקוח מצריכת התוכן ועד לביצוע רכישה הוא נוח ומהיר ובמובן הזה, פרסום באינסטגרם מאפשר לך לשפר את שיעור יחס ההמרה שלך באופן משמעותי ומספק תמורה נאה מאוד להשקעת תקציבי השיווק שלך בדיגיטל.

קהלי יעד חדשים

אינסטגרם היא פלטפורמה צעירה מאוד. כיום אחת הדרכים הטובות ביותר להגיע אל קהל היעד הזה, הוא באמצעות קמפיין פרסום ממומן באינסטגרם. מודעות מקודמות באינסטגרם מאפשרות להזמין גולשים להשאיר פרטים ולייצר לידים חמים ואיכותיים של קהל יעד שקשה מאוד לרצות.

העלאת המעורבות

ככל שתהיה מעורבות גדולה יותר בסטורי שלך, כך תגבר החשיפה ויוקרת המותג שלך. מומחי האינסטגרם שלך יעזרו לך ליצור פוסטים יפהפיים שיקדמו מעורבות גולשים וירימו אותך לשלב הבא.

?למה לפרסם באינסטגרם

פרסום ממומן באינסטגרם לא הפך ככה סתם לכל כך מבוקש. אופי הפלטפורמה מביא עמו יתרונות רבים לקידום העסק שלך:

קהל צעיר ותוסס שנמצא בהקשבה מלאה על הפלטפורמה הזו.

אפשרויות מגוונות לפרסום ממומן באינסטגרם.

פילוח קהלים נוח ויעיל.

נמצא כיעיל במיוחד בהעלאת המעורבות ושיפור נפח המכירות.

:שירותים נוספים שאולי יעניינו אותך