קידום אורגני בגוגל

החלטת להתחיל לקדם את העסק באינטרנט? זוהי כנראה אחת ההחלטות החשובות ביותר שעשית בתחום השיווקי. כיום הולך ומתבהר לבעלי עסקים מכל הגדלים שנוכחות ייחודית של המותג בפלטפורמות הדיגיטליות היא קריטית לעמידה בתחרות, לשיפור נפח המכירות ולהזרמת קהלי יעד חדשים אל תהליכי המכירה. הדרך היציבה והאמינה ביותר לקדם את האתר כיום, היא באמצעות קידום אתרים אורגני שיעלה
אותך למקום מכובד ברשימת התוצאות בגוגל.

?מה זה קידום אורגני

הדרך הטובה ביותר להסביר מה זה קידום אורגני, היא על ידי הסבר מה הוא לא. בניגוד למודעות ממומנות בגוגל וברשתות חברתיות, קידום אתרים אורגני מתמקד באיכות האתר והתוכן המופיע בו. זוהי עבודה איטית ובטוחה שבסופו של דבר תביא לתוצאות ארוכות טווח ורחבות היקף.

?איך זה בעצם עובד

שאלת את עצמך פעם כיצד גוגל מדרגת את האתרים המופיעים בתוצאות שלהם? כחלק מהחזון של גוגל ליצור אינטרנט איכותי יותר, פועלים הבוטים של גוגל במרץ וסורקים אתרים בכל רחבי האינטרנט. כל אתר מדורג על פי קריטריונים מגוונים ולפיהם נקבע מיקומו. כאשר עומדים לצידך מומחים ל קידום אתרים אורגני, ניתן להתאים את האתר במדויק לדרישות גוגל ולשפר משמעותית את הנראות שלו במנוע החיפוש.

קריטריונים לקידום אורגני

במהלך מאמצי קידום האתר, ניתן דגש למספר קריטריונים שתורמים להעלאת הדירוג שלו.

הטמעת מילות מפתח

כולנו משתמשים כל יום בגוגל. על ידי הזנת מילות מפתח, אנו מקבלים את התוצאות שמעניינות אותנו. כדי לעזור לגולשים למצוא את התוכן שמעניין אותם, גוגל מקדם אתרים שמכילים ביטויים הנמצאים בשימוש נפוץ. ביטויים אלו מכונים גם תגיות מטא ומשמשות לשיפור החיפוש. על ידי הטמעת מילות מפתח מתאימות בתוכן שלך, האתר שלך יקודם פלאים. מומחי השיווק שלך יסייעו לך לחקור אחר מילות המפתח המתאימות ביותר.

תוכן איכותי

זהו כנראה ההיבט החשוב ביותר בקידום אורגני. כיום האלגוריתם של גוגל מקדיש תשומת לב רבה לתוכן באתרים ומעלה משמעותית את דירוג האתרים שמציעים תוכן איכותי ומעניין, ללא שגיאות כתיב, מסודר היטב בפסקאות ובעל ערך מוסף.

קישורים איכותיים

שילוב קישורים פנימיים בין עמודים, קישורים נכנסים מאתרים חיצוניים שיהיו ברי סמכא וקישורים מרשתות חברתיות יעלו את הטראפיק לאתר ומשפרים משמעותית את דירוג האתר.

קידום ברמת התשתית

באמצעות שימוש במערכות מתקדמות לקידום אתרים כמו מערכת CMS WordPress, ניתן לבנות אתר שאופטימלי בבסיסו לקידום.

קידום מבוסס מיקום

קידום התוכן למיקום הגיאוגרפי הוא חשוב ביותר. כך למשל, אם העסק ממוקם באזור חיפה, חשוב שנכוון מאמצי קידום אתרים בחיפה ונפנה את התוכן לתושבי האזור הזה.

ותק דומיין

ככל שכתובת האתר ותיקה יותר, כך עולה האמינות ועמה דירוג האתר.

מבנה עמוד וחוויית גולש

מבנה עמוד אינטרנט נוח לשימוש, עם היררכיה ברורה ומעבר קל בין הרכיבים השונים משפרת משמעותית את הדירוג. זהו רק מאפיין אחד, אמנם, ממכלול הגורמים המשפיעים על חוויית גולש באתר שלך. מתכנון תהליך רכישה מהיר ונוח ועד לבניית ממשק נוח לצריכת התוכן, מומחי UX/UI בעלי ניסיון יסייעו לך להבטיח חוויית גולש אופטימלית באתר.

:שירותים נוספים שאולי יעניינו אותך