קידום אתרים ממומן בגוגל

כדי להגיע לתוצאות מיטביות בכל מאמצי השיווק שלך, ברור היום מעבר לכל ספק שהקמת אתר לעסק היא רק ההתחלה. גוגל מציע היום לבעלי עסקים אפשרויות מגוונות מאי פעם לקדם את העסק באינטרנט ולספק לעסק שלך נראות רחבת היקף שלא רק מגבירה את היקף החשיפה שלו, אלא מאפשרת לך לבחור בדיוק לאילו עיניים התוכן שלך יתגלה. כאשר זה מגיע לפרסום ממומן Google Ads הוא הכלי החשוב והמרכזי ביותר. בתהליך פשוט ותקציב מוגדר, יעמוד לרשותך אמצעי פרסום עוצמתי במיוחד. כדי למצות ממנו את המיטב, חשוב שיעמוד לרשותך איש מקצוע המתמחה בתחום ויסייע לך להרים קמפיין מדיה יעיל וחכם.

?מה זה קידום ממומן

עד כה הסברנו מה החשיבות של ניהול קמפיין מדיה ממומן לפרסום העסק. עם זאת, ייתכן ששאלת את עצמך מה זה קידום ממומן מלכתחילה.

האם שמת לב שבמהלך ביצוע חיפוש בגוגל, חלק מהתוצאות הראשונות מסומנות בתווית “מודעה”? אלו בעצם מודעות ממומנות שמאפשרות לך להביא את מילות המפתח של העסק שלך לראש התוצאות בגוגל. בכל חיפוש של מילות המפתח המתאימות, תופיע המודעה שלך לקהלים המתאימים (קמפיין Search). צוות השיווק הדיגיטלי שלך יסייע לך למצוא את מילות המפתח שיקדמו את העסק שלך בצורה היעילה ביותר ויתאימו עבורך מודעות מזמינות ומדויקות שיקדמו מוצר או שירות מסוים של העסק, יכריזו על מבצע אטרקטיבי או פשוט יזמינו גולשים ללמוד אודות המותג שלך או לצרוך תוכן מעניין הקשור אליו.

מודל תשלום משתלם ונוח

כדי לאפשר לך לנהל קמפיין מדיה יעיל תחת תקציב מוגדר, מציעה גוגל מודל תשלום ייחודי שמאפשר לך לדעת בדיוק על מה הכסף שלך הולך. מודל PPC (Pay Per Click) יגבה ממך תשלום קבוע על כל הקלקה על המודעה שלך. משמעות הדבר היא שהתשלום הוא אך ורק על כניסות בפועל למודעה שלך. ניתן להגדיר מראש לאיזו הוצאה באפשרותנו להתחייב ולהגדיר את מודעת ה-PPC שלנו עד לאותו גבול בגמישות גבוהה.

פרסום ממוקד

כדי לייעל אפילו יותר קמפיינים לפרסום ממומן Google Ads מאפשר לך להגדיר את קהלי היעד שיראו את המודעה שלך על פי אפשרויות פילוח מגוונות – מאזור גיאוגרפי ועד לטווח רחב של נתונים דמוגרפיים – על מנת לשפר את הסיכויים לייצר לידים איכותיים בכל קמפיין PPC שלך.

שימוש במגוון סוגי תוכן

כדי למשוך את קהל היעד שלך, חשוב שניצור נכסים דיגיטליים מזמינים שימשכו גולשים אל התוכן שלך. סרטונים מהווים את אחד מהאמצעים היעילים ביותר ליצור עניין בקרב גולשים כדי ליצור קמפיין וידאו You Tube עובדת בתיאום עם גוגל ומאפשרת לך לתייג סרטונים בביטויי מפתח ולהטמיע סרטונים במודעות.

Remarketing קמפיין

הגדרת מערכת דיוור אוטומטי חכמה מאפשרת לך להגדיר אילו הודעות הלקוח שלך יקבל סביב כל התנהגות במודעה או דף הנחיתה שלך ושומרת אותו במשפך השיווקי עד לרכישה המיוחלת.

בכל צעד בקמפיין השיווק שלך, יעמדו לצידך מומחי הקידום הדיגיטלי שלך ויסייעו לך להכווין אותו בצורה הנכונה ביותר.

:שירותים נוספים שאולי יעניינו אותך